MIND -WORK-MOVE

Tripleta magica propusă de echipa Complexului Sportiv Comesad

Trăim în secolul vitezei, al orelor peste program, al timpului care parcă se încăpăţânează să se comprime. Pe o perioadă de timp mai scurtã sau mai lungă, cumulul de stres, emotiile negative la care se adaugă şi lipsa de mişcare duc la o scădere a vitalității.

Organismul ne trage un semnal de alarmă. STOP! Este momentul să fii actorul principal in propriul program, să ai un control asupra ritmului în care îți bate inima.

Echipa noastră a gândit un set de programe care au avantajul de a te “scana” si influența ca un întreg: corp, minte, emoție, spirit.

Buy this theme


Discută cu un specialist!

Ai fi surprins, dar înainte să începi un program sau să îţi propui să iţi modifici metabolismul prin sport ar trebui să îţi cunoşti corpul. Îţi vine să crezi - sau nu, denistatea oaselor din corpul tău s-ar putea să te condiţioneze. Poate încheieturile tale nu permit sa ridici greutăti, stii tot ce ar fi de ştiut despre coloana ta vertebrala? Stii tot despre inima ta?

Programele de fitness desfăşurate în locaţiile de profil, constituie un mijloc excelent de a-ţi tonifia musculatura şi de a-ţi face cadou o stare generală bună. Muzica este antrenantă, poti exersa alături de ceilalţi, poţi chiar lega prietenii. Dar sunt multe aparate şi dispozitive, sunt programe specifice, sunt numeroase variante de a face mişcare. Cum poţi afla care dintre acestea ţi se potriveşte

Ţine cont de ce îţi place şi ce nu îţi place, ia în considerare antecedentele. Daca ai mai exersat, mobilitatea musculară este mai pronunţată si vei putea lucra mai intens dupa un interval relativ scurt de timp (fară face febră musculară), chiar daca au trecut cateva luni bune de cand nu ai mai intrat intr-o sală de fitness. Pe de alta parte, în cazul în care eşti "boboacă" în domeniu, este recomandabil să nu încerci să recuperezi în cateva şedinte ceea ce nu ai facut cu ani in urma.

Cea mai indicată variantă este o colaborare activă cu unul dintre specialiştii noştri, instructori de fitness care vă îndrumă şi vă trasează planul de acţiune şi... treci la lucru! NOI TE SUSŢINEM! Organismul ne trage un semnal de alarmă. STOP! Este momentul să fii actorul principal in propriul program, să ai un control asupra ritmului în care îți bate inima. Echipa noastră a gândit un set de programe care au avantajul de a te "scana" si influența ca un întreg: corp, minte, emoție, spirit.


3 trucuri pentru un exercitiu al mintii perfect

Respira!

Începe cu exerciţiile de bază pentru a te familiariza cu antrenamentul, învaţă să respiri pentru a evita oboseala….relaxează-te!

Întinde-te!

Practică Pilates cu regularitate. Pentru că muşchii tăi se obişuinesc cu mişcarea, iar corpul tău este familiarizat cu noul ritm este necesar un tipar. Astfel, este recomandat să faci Pilates/Yoga/Yogilates de cel puţin 2 ori pe săptămână (ideal ar fi de 3-4 ori pe săptămână), pentru a te menţine în formă.

Bea si mănâncă!

Adoptă un stil de viaţă sănătos şi echilibrat. Hidratează-te în timpul antrenamentului şi după. Orientează-te spre un regim alimentar bazat pe fructe şi legume.