Piloxing – un antrenament de ultima ora acum la Complex Sportiv Comesad

Posted by:

Piloxingul a fost creat de fostul bodybuilder suedez Vivenca Jensen care sustine ca aceste exercitii au un potential mult mai ridicat de ardere a caloriillor.

Intr-o ora de antrenament poti arde intre 500 si 900 de calorii. Pe langa slabit, aceasta tehnica iti imbunatateste flexibilitatea, viteza, iti tonifica trupul si intareste inima.

Acest tip de antrenament a prins foarte repede in randul vedetelor de la Hollywood.

Conceptul de la care pleaca Piloxing este acela al perfectiunii feminine: putere interioara si frumusete exterioara.Acel echilibru care ne defineste si ne face unice, ne da incredere. Feminitate inseamna forta, eleganta si atractie indiferent de varsta.

Piloxing este o combinatie extrem de reusita intre Pilates, Box si elemente din dans, un antrenament de o ora care imbina miscari eficiente. Combinatiile intense si rapide intre cele trei tipuri de exercitii fac din acest antrenament unul extrem de amuzant si interactiv, in timp ce aproximativ 900 de calorii dispar ca prin magie. Din Pilates, Piloxing preia adaptabilitate si tot ce inseamna control si autocontrol asupra corpului pentru o musculatura eleganta si feminina. Din partea de box preia dinamism, viteza, precizie, iar din partea de dans isi insuseste gratie si feminitate dar si miscarile atletice.

Piloxing inseamna de fapt rapiditatea si agilitatea boxerilor unite cu flexibilitatea si modelarea muschilor.

Orele de Piloxing imbunatatesc viteza, flexibilitatea si rezistenta crescand nivelul energiei. Corpul tau va fi armonios, vei simti inca de la primele ore cum fiecare grupa de muschi este lucrata activ.

Nu trebuie sa-ti fie teama de miscarile din box pe care probabil nu ti-ai imaginat sa le realizezi vreodata in ora ta de fitness, Cornelia iti va explica inca de la inceputul sedintei care este dinamica miscarilor si la ce sa te astepti mai exact.

Este ora la care tu te simti libera, frumoasa si puternica.

Ca un mic preview noi iti dam doar cateva sfaturi:

  • nu uita sa inspiri si sa expiri in timp corect – respiratia este unul dintre elementele cele mai importante atunci cand faci miscare
  • spatele mereu drept si abdomenul incordat
  • priveste intotdeuana in fata, inainte (acest sfat este universal valabil si in viata de zi cu zi) indreapta umerii
  • chiar daca la prima sedinta ti se pare ca este mai dificil decat te-ai astepta, nu abandona. Lucrurile importante se fac cu rabdare si munca.

Cornelia va avea grija de noi la fiecare ora de Piloxing, restul depinde de tine. Fa-ti timp pentru tine si vei vedea rezultate in cel mai scurt timp.

Esti frumoasa…esti puternica. Vino la sala!

0

About the Author:

  Related Posts

Add a Comment