PENTRU TINE, PENTRU TRUP SI SUFLET – PILATES

Posted by:

Sportul este menit sa actioneze pe trei planuri. Sanatate, estetic si mental. Daca analizezi cumva acesata informatie iti vei da seama ca se leaga. Daca esti sanatos si preocupat de felul in care arati si gandurile tale vor fi intotdeuana pozitive.

Astazi vorbim despre PIlates.

Exercitiile Pilates sunt recomandate tuturor indiferent de nivelul de antrenament, greutate si varsta si va vor ajuta in modelarea unui corp armonios, in mentinerea sanatatii, si de ce nu, pt o recuperare rapida dupa nastere, creste desnitatea osoasa si tonusul muscular.

Pilates combna exercitiile fizice cu buna functionare a sistemului circulator, dar si cu putere si flexibilitatea organismului uman. Astfel intregul corp lucreaza concomitent pentru asigurarea unei armonii perfecte.

Care sunt cele  mai importante elemente in executarea exercitiilor Pilates?

Respiratia

Este o functie vitala a organismului si principalul factor pe care se bazeaza acest tip de antrenament. Inainte de orice, atunci cand te hotarasti sa practici Pilates trebuie sa inveti sa respiri corect. In mod normal, din inertie, oamenii inspira dilatandus-i partea de sus a pieptului, ceea ce nu este corect. O respiratie corecta este atunci cand inspiratia este mult mai profunda, astfel s epot face miscari  fara sa restrictioneze oxigenul pe care il inspiram. Astfel toti muschii vor fi oxigentai, iar toxinele din corp eliminate.

Relaxarea

Suna putin in contradictoriu: fa miscare dar relaxeaza-te. Pilates tocmai in asta consta. Executarea buna a exercitiilor se face prin relaxarea muschilor si trupuliui. Stresul este eliminat iar buna dispozitie si cheful de viata revin instantaneu. Exercitiile Pilates ajuta astfel atat la reglarea fizicului cat si psihicului

Puterea de concentrare

In timpul antrenamentelor Pilates este indicat sa fii concentrat exclusiv asupra ta, asupra corpului tau, muschilor tai, miscarilor pe care le executi. Trupul este in sincron cu mintea si implicit se vor vedea si rezultate.

Controlul

Miscarile pe care tu le excuti trebuie sa fie de calitate, sa fie controlate. daca tu lucrezi muschii copaselor si toata concentrarea ta merge in acea directie nici rezultatele nu vor inceta sa apara. Acest tip de control vine in timp, odata cu inaintarea in tainele acrestui tip de antrenament.

Fluiditatea

Reprezinta gratia cu care tu executi aceste miscari, modul in acre se leaga unele de celelalte. Totul se face in timp, cu rabdare si incredere ca de tine depinde sa fii intotdeuana mai sanatoasa, mai frumoasa, mai echilibrata.

Ai incredere in tine si in ceea ce tu poti face pentru tine.

Vino!

 

0

About the Author:

  Related Posts

Add a Comment