NICIO ZI FARA MISCARE

Posted by:

Avem nevoie de miscare. Am spus-o si o vom spune cu fiecare ocazie. Lipsa de miscare, asociata cu un regim alimentar haotic, stres si odihna pe bucatele vor duce la niste rezultate dezastruoase. Nu mai vorbim de o stiam de sine scazuta sau depresie.

Si cand te gandesti ca o stare mult mai buna la care adaugi un trup de invidiat se pot obtine printr-o activitate atat de placuta si distractiva.

Vorbim de fitness, de miscare in general, despre care va impartasim acum cateva lucruri.

  1. Abdomenul, impreuna cu alti muschi cum ar fi gamba sau antebratul au un procent mai mare de fibre musculare de rezistenta decat de forta. In cel mai bun caz vei reusi sa cresti rezistenta la efort a acestor muschi. Cat priveste patretele definite, si ferme de pe abdomen se obtin cu efort suplimentar, deorece grasimea care le acopera nu poate fi lucrata, este un tesut de depozitare care dispare doar prin regim alimentar.
  2. In cazul in care nu esti multumita de silueta ta, nu te infometa. Nu rezolvi absolut nimic. In cel mai bun caz doar niste stari de ameteala, in cel mai rau caz probleme cu stomacul, probleme cardiace si crestere in greutate ulterior deorece nu te poti infometa la nesfarsit, iar cand vei redescoperi gustul mancarii vei constata cu stupoare ca cele 2 kg pe care le-ai pierdut s-au intors si au mai adus si cateva rude.
  3. Doamnelor, domsnisoarelor. Nu de putine ori am auzit mitul conform caruia daca va antrenati cu greutati o sa “va umflati” ca un coconaz in cuptor. Total neadevarat. Pentru acest tip de antrenament este extrem d eimportant sa aveti un instructor personal. Cu siguranta greutatile vor fi destul de mici dar corect utilizate va veti sculpta muschi frumosi iar ca bonus va veti intari oaseele si incheieturile.
  4. IN cazul in care in timpoul exercitiilor fizice simtiti dureri sau orice disconfort este semn clar ca faceti ceva ce nu trebuie. Cel mai bun antrenament este cel realizat cu un instructor personal. El va sti exact ce miscari iti sunt benefice si care te pot rani.
  5. Alearga, pentru un sistem cardiovascular sanatos. Chiar daca modelarea muschilor este o prioritate dar este la fel de important sa nu neglijezi partea aerobica
  6. Cand vii la sala, lasa telefonul in geanta. in vestiar sau in orice loc numai nu-l manui in timpul antrenamentului. Iti distrage atentia, nu te mai poti concentra asupra respiratiei si miscarilor.
  7. Masa musculara nu creste peste nopate ca rosiile in serele turcesti. Daca mergi doua zile la sala nu vei arata ca statuile grecesti, si nici nu veni numara patratele pe abdomen. Este nevoie de timp, determinare si perseverenta.

Nu te neglija, nu lasa pe maine sau poimaine, astazi este momentul perfect sa incepi un stil de viata sanatos!.

Vino la sala!

0

About the Author:

  Related Posts

Add a Comment