MIND – Flexibility & Strength

„MIND” – minte… spirit, de aici pornesc gândurile şi emoțiile asta este ceea ce ne ghidează în viață. Dacă ceea ce pleacă de aici are un aspect pozitiv, automat trăirile, gândurile, atitudinea, aspectul fizic vor fi într-un sincron pozitiv. Exerciţiile orientate către minte, considerate de unii o artă, de alţii o disciplină, sunt caracterizate prin meditaţie şi exercitiu fizic, ce poate îmbunătaţi flexibilitatea organismului, poate reduce semnificativ stresul şi poate, în general, ameliora starea de sănătate.

Media


programe ce vizeaza spiritul

1. Pilates

Constă într-o serie de exerciţii, care îmbunătăţesc postura, forţa, alinierea corpului, echilibrul dintre muşchi şi gama de mişcare. Astfel, corpul devine mai funcţional, îşi dezvoltă un ritm de mişcare mai armonios şi câştigă sănătate şi vitalitate.

Beneficii:

  • O mai buna postura

  • Talie puternică

  • Re-alinierea abdomenului.

  • Un spate sănătos.

  • Forţă generală.

  • Controlul respiraţiei.

  • Gamă de mişcare funcţională.

  • Putere de concentrare.

2. Yogilates

Reprezinta un program de exercitiu fizic ce combină beneficiile Yoga cu cele din Pilates. Este o practică ce îmbină armonios beneficiile străvechii Yoga şi mult mai modernului Pilates

Cu alte cuvinte, acest cocktail are efect asupra trupului, minţii şi sufletului. Din Yoga se desprinde flexibilitatea trupului, iar prin Pilates iţi dezvolti forţa musculară şi posibilitatea de concentrare

Beneficii:

Îmbunătăţirea tonusului muscular

Întăreşte musculatura abdominală şi defineşte muşchii fesieri.

Contribuie la detoxifierea organismului

Creşte nivelul de energie şi eficienţă respiratorie

Te eliberează de stres

Îmbunătăţeşte postura

Flexibiltate

Te învaţă să trăieşti “aici şi acum”, să fii prezent când lucrezi

3. Yoga

Este o disciplină holistică, ce conectează corpul, mintea şi sufletul.

Din punct de vedere strict fizic, practica intensă a acestei discipline îmbunătăţeşte capacităţile respiratorii, flexibilitatea, forţa, funcţionalitatea articulaţiilor, echilibrul, concentrarea şi controlul corpului.

Fiecare postură din Yoga are un rol bine definit şi, pe măsură ce ţi-o însuşeşti foarte bine, poţi varia mişcările, urcând, astfel, către un alt nivel. În felul acesta, iţi vei păstra concentrarea şi vei persevera. În plus, corpul tău va deveni mai suplu şi mai flexibil, bucurându-te în acelaşi timp de un tonus bun.

Beneficii:

Flexibilitate

Tonifierea musculaturii

Prevenirea durerii

Respiraţie mai uşoară

Reduce stresul

Dormi mai bine

Constientizarea propriului trup

Arăţi şi eşti mai fericită


Şedinţele debutează cu un program uşor de încălzire alternate cu un stretching, ceea ce pregăteşte corpul pentru sedinţă . De aceea este indicat ca aceste programe să se desfasoare sub îndrumarea şi supravegherea unui specialist.

Practicarea acestor metode orientate către minte şi spirit, pe langa beneficiile fizice şi estetice obţinute, înlătură masele de energie negativă din corp, oferă o stare generală de bine, de echilibru.

[/one_half_last]

  • Este curat, ceea ce pentru mine înseamnă mult. Contează să văd întreţinut locul. Vreau să fie ca la mine acasă. Am văzut că băile se igienizează după fiecare grupă, este importantă menţinerea încăperilor mai ales ca vine multă lume.–Alina Popescu, 35 ani, manager - Milky Way Inc.

  • Mi se pare că este un mediu care stimulează! Instructorul de la grupă mă pune la treabă când rămân în urmă. Când am fost lipsit de energie, m-a simțit și am ramas în program. E super tare sa tragi în grup, mi se pare că te indemni unul cu celălalt.–Silviu Piscupescu, 33 ani, lead singer - "STICKS"

  • După o zi la birou chiar reuşesc să ma relaxez, iar şedinţa de masaj de după, este extraordinară. Am reuşit chiar să-mi fac prieteni, grupa mea de kangoo este super!!–Diana Dinoci, 45 ani, manager - Restaurant Pițescu

  • Am auzit de terenurile de tenis din Complex de la nişte prieteni. Nici nu ştiam să ţin bine racheta în mână. Am învăţat repede, am şi avut instructor ok. Nu întotdeuana am cu cine să mă duc dar mi-am găsit acolo coechiperi.–Marius Titus, 25 ani, student - Universitatea Pitesti

  • Condiţiile de la terenul de tenis sunt super. Se poate juca şi iarna, temperatura de la balon este bună, şi am unde să-mi las şi maşina. Instructorii sunt foarte de treabă, mi-am gasit și partener aici.–Dan Niculae, 45 ani, bucatar șef - Casa din Teilor