DESPRE FITNESS SI DIETE

Posted by:

Discutiile legate de diete si siluete sunt la loc de cinste in orice intalanire cu prietenii. Exista atat de multe informatii legate de acest subiect incat parrerile de cele mai multe ori sunt impartite.

Nu exista diete perfecte, sileuete perfecte, programe care sa te faca perfect. Exista variante pentru fiecare dintre noi in functie de extrem de multi factori: organismul tau, tabieturi, eventuale probleme de sanatate.

Iata o lista cu cateva mituri legate de diete si fitness

 

  1.  Mesele de seara duc la ingrasare. Fals! Convingerea ca mesele de seara ingrasa se bazeaza pe o supozitie simpla. In timpul zilei caloriile sunt “consumate”  deoarece depui efort fizic si psihic pe cand in timpul noptii, repaosul duce la depunerea grasimii. Ultimele cercetari in domeniu au ajuns la concluzia ca organismul utilizeaza in egala masura caloriile dimineata la pranz si seara. Daca te inceraca senzatia de foame seara poti manca tata timp cat gustarea nu depaseste 200 de calorii.

 

  1. O dieta are succes daca scazi foarte rapid in greutate.Sunt sanse foarte ridicata ca o dieta care se soldeaza cu o pierdere brusca si rapida in greutate sa se finalizeze cu recuperarea 100% a acelor chilograme.O dieta de succes pentru tine este care care in urma discutiei cu un nutritionist si cu o combinatie de programe de fitness duc l o scadere treptata in greutate. Corpul si organzimul tau nu se simt “bulversate” de noile schimbari, ci se adapteaza la noile regulamete fara a-ti provoca daune sau traume.

 

  1. Lactatele ingrasa. Fals! Ele ingrasa doar daca sunt consumate in cantitati foarte mari si variantele cu grasime. Iaurturile, branzeturile degresate contin un numar ridicat de nutrienti care pot da o mana de ajutor in dieta pe care tocmai te-i hotarat sa o urmezi.

 

  1. Pastele ingrasa. Deoarece sunt bogate in carbohidrati pastele sunt considerate alimente care ingrasa. Dar, ca orice aloment care este comsumat fara exces poti consuma paste fara sa-ti fie afectata silueta, dacs sunt consumate in cantitati rezonabile (85 de grame/portia) si asezonate vcu carne slaba sau lgume.

 

  1. Carnea este singurul aliment care asigura necesarul de proteine. Este drept ca alimentatia cu carne contine un numar ridicat de proteine, insa la fel de corect este ca nu este singura sursa de proteina. lactatele contind de asemenea un numar rezonabil de proteina, albunsuld e ou unele legume si fructe.

 

Asigura-te ca organismul tau este in echilibru, combina o dieta sanatoasa (recomandata de nutitionist) cu un program de fitness care sa-ti asigure un tonu ridicat si vei vedea schimbari in bine in ceea ce te priveste.

Curaj! Vino la sala!

0

About the Author:

  Related Posts

Add a Comment