WORK – Pulse & Cardio

„WORK” – lucrează, munceşte. Este programul care pune efectiv la muncă muşchiul, care arde calorii, care produce lactat. Îmbină armonios mişcările de impact crescut cu exerciţii cu gantera, alte greutăţi sau la aparate specifice.

Media


services we offer:
Bodypump

Este una dintre cele mai cunoscute clase. Cu acest antrenament, intri în formă, îţi tonifici principalele grupe de muşchi. Exerciţiile de Body Pump se pot executa în multe feluri în funcţie de preferinţele fiecărui antrenor, însă obiectele folosite sunt mereu aceleaşi: un step, câteva gantere de greutăţi  şi eventual o bară pe care să fie puse greutăţii de maxim 5 kg. Pe langă toate acestea, mai este nevoie si de o doză de energie, pentru că entuziasmul vine pe parcurs, Body Pump fiind foarte antrenant.

 

Kangoo jumps

Este un antrenament excelent, care aduce numeroase beneficii pentru sănătate oamenilor  de toate varstele. Ghetele de Kangoo sunt special create pentru a te proteja de lovituri şi au o săritură uşoară de până la 80% la impactul cu solul (care absoarbe şocul). Acestea ajută la scăderea în greutate, stimulează sistemul limfatic şi întăresc toate grupele de muşchi. În special, acestea ajută la tonifierea fesierilor, coapselor şi a abdomenului.

 
Step and Tone

Este o “upgradare” a aerobicului clasic, apărut în urmă cu aproximativ 25 de ani dar care este şi astăzi foarte popular, ba mai mult, poate mai popular decât în oricare altă perioadă. Mişcările din clasele de Step and Tone sunt ritmice şi repetitive cu accent pe antrenamentul tuturor grupelor de muşchi. Exerciţiile sunt executate cu ajutorul propriei greutăţi corporale sau cu ajutorul echipamentului.

Este o clasă complexă care te va ajuta să descoperi bucuriile antrenamentului. Este o clasă utilă pentru dezvoltarea ulterioară în alte clase care folosesc greutăţi. Imbină mişcările de impact crescut şi scăzut pentru un antrenament non-stop pe step cu o coregrafie uşoară.

 
Strength Cardio

Este o clasă de tip interval training, în cadrul căreia se folosesc greutăţi şi stepperul de aerobic. Intervalele succesive de exerciţii au ca scop principal creşterea rezistenţei aparatului cardiovascular şi tonifierea musculaturii.

 
High and endurance (cycling)

Este una dintre cele mai dificile. Recomandăm această clasă participanţilor avansaţi in cycling

 
Bag boxing

Realizarea de combinaţii de lovituri cu pumnii şi cu picioarele într-un sac de box suspendat. Aparent este pentru avansaţi şi pentru cei care practică sport de specilaitate. Însă exerciţiile se recomandă tuturor celor care vor să ducă antrenamentul fizic la un alt nivel. Îmbunătăţeste sistemul respirator şi cardiovascular, tonifică şi modelează grupele importante de muşchi.

 
Metabolic Body Workout

antrenamentul metabolic presupune execuţia mai multor exerciţii structurale şi compuse cu foarte putină pauza între ele în vederea maximizării capacităţii organismului de a arde calorii în timpul antrenamentului dar şi după incheierea acestuia. (Poţi folosi stepper-ul pentru creşterea ritmului cardiac şi a consumului de oxigen.Antrenamentul metabolic te face sa simti cum arde!!!

  • Este curat, ceea ce pentru mine înseamnă mult. Contează să văd întreţinut locul. Vreau să fie ca la mine acasă. Am văzut că băile se igienizează după fiecare grupă, este importantă menţinerea încăperilor mai ales ca vine multă lume.–Alina Popescu, 35 ani, manager - Milky Way Inc.

  • Mi se pare că este un mediu care stimulează! Instructorul de la grupă mă pune la treabă când rămân în urmă. Când am fost lipsit de energie, m-a simțit și am ramas în program. E super tare sa tragi în grup, mi se pare că te indemni unul cu celălalt.–Silviu Piscupescu, 33 ani, lead singer - "STICKS"

  • După o zi la birou chiar reuşesc să ma relaxez, iar şedinţa de masaj de după, este extraordinară. Am reuşit chiar să-mi fac prieteni, grupa mea de kangoo este super!!–Diana Dinoci, 45 ani, manager - Restaurant Pițescu

  • Am auzit de terenurile de tenis din Complex de la nişte prieteni. Nici nu ştiam să ţin bine racheta în mână. Am învăţat repede, am şi avut instructor ok. Nu întotdeuana am cu cine să mă duc dar mi-am găsit acolo coechiperi.–Marius Titus, 25 ani, student - Universitatea Pitesti

  • Condiţiile de la terenul de tenis sunt super. Se poate juca şi iarna, temperatura de la balon este bună, şi am unde să-mi las şi maşina. Instructorii sunt foarte de treabă, mi-am gasit și partener aici.–Dan Niculae, 45 ani, bucatar șef - Casa din Teilor