ABDOMEN DE 5 STELE

Posted by:

Dupa un job de vis, o garderoba impartita in 3 dressinguri si, in sfarsit  o culoare de par la care ai visat de ceva timp, oglinda iti “sopteste” discret ca abdomenul tau are nevoie de ceva “reparatii”.

Ce este de facut?

In primul rand este extrem de important ca starea ta de santatate sa fie optima. Cu un corp sanatos se poate lucra eficient.

Sa vorbim despre abdomene.

Trebuie sa stii un lucru. Orice exericitiu, oricat de benefic pare, daca nu este executat corect poate avea efecte negative asupra sanatatii tale.

Pentru cei care isi petrec ziua intepeniti pe un scaun de birou, abdomenele nu sunt tocmai o binecuvantare daca sunt prost executate.

Imagineaza-ti coloana ta vertebrala ca un card. Il poti rasuci, il poti indoi…cu siguranta nu se va rupe. Dar dupa 100 de indoiri? Dupa 1000? O fisura tot va aparea.

Adevarul este ca nu stii dupa cate “indoiri” apare o fisura, iar probleme tale de atunci se vor resimti puternic.

Un abdomen perfect nu se obtine doar prin abdomene…si atat. Patratelele mult dorite, inseamna in primul rand determinare, ambitie, efort constant si exercitii combinate.

Combina exercitiile. pe cele pentru abdomen cu cele pentru alte zone ale corpului, astfel se vor lucra si muschii abdominali inferiori dar si cei superiori. Fortandu-ti limitele vei obine rezultate foarte bune pe acele zone.

Echilibru, termen valabil pentru toate aspectele. Echilibrul tau interior te va ajuta sa te concentrezi si sa te mentii motivata iar  exercitiile pentru echilibru tonifica muschii din zona abdominala.

Mananca banane. O singura babana are aproximativ 422 miligrame de potasiu, substante care anihileaza efectul de balonare ale altor alimente. O alta sursa de potasiu ar fi ceapa, dar pentru a ajunge la cantitatea de 422 mg de potasiu ar trebui sa consumi 4 cepe.

Munca de echipa de motiveaza. Vino la sala. La Complex Sportiv Comesad avem grupe formate din persoane active si vesele, ca si tine, in afara de faptul ca-ti faci prieteni, ai o alternativa placuta de a-ti petrece timpul liber care se lasa cu un abdomen asa cum l-ai visat.

Lucreaza si bratele. Chiar daca ai impresia ca lucrand bratele neglijezi exact zona vizata, si anume abdomenul. Efectuate  corect, sub indrumarea unui instructor vei vedea ca totul este cu un scop.

Scapa de stres. S-a demonstrat ca nivelul ridicat de cortizol, cunoscut si sub denumirea de hormonul stresului poate avea drept rezultat acumularea de grasime in zona abdomenului. Arma cu care se lupta impotriva stresului este adrenalina. Caut-o in activitati fizice!

0

About the Author:

  Related Posts

Add a Comment